Інформація щодо стану опрацювання звернень департаментом соціальної політики Черкаської міської ради

2020 рік

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за 2020 рік

Упродовж 2020 року департаментом соціальної політики Черкаської міської ради (далі – департамент) опрацьовано 1691 звернення громадян, з них: 616 письмових звернень та 1075 усних звернень, зокрема викладених через Черкаський обласний контактний центр (Урядова «гаряча лінія») – 938 звернень та на особистому прийомі керівників департаменту – 137 звернень.

На час дії карантину рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 12.03.2020 № 242 «Про заходи, що здійснюються виконавчими органами Черкаської міської ради, з недопущення поширення випадків короновірусної інфекції» скасовано особистий прийом громадян посадовими особами Черкаської міської ради.

Задля уникнення контакту та попередження розповсюдження вірусу COVID-19 рекомендовано громадянам звернення та запити на публічну інформацію надсилати в письмовому вигляді поштою та на електронну адресу департаменту соціальної політики Черкаської міської ради – e-mail: dsocpol@ukr.net з дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». Відповідну інформацію розміщено на вебпорталі  Черкаської міської ради, вебсайті департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та на інформаційних стендах.

Порівняно з 2019 роком кількість звернень за 2020 рік зменшилась на 1420 одиниць.

Найбільше до департаменту надійшло письмових звернень громадян, в тому числі електронних звернень, та усних звернень громадян на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії – 31%; призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 21%; надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 19%,  надання пільг – 11%. Також громадяни звертались з інших питань соціального забезпечення (забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації, надання соціальних послуг, забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортними путівками, перерахунку пенсії, надання роз’яснень щодо пільгового проїзду, забезпечення осіб з інвалідністю соціальним працівником та ін.), що становить 18%.

Порівняно з 2019 роком збільшилась кількість письмових звернень та усних на Урядову «гарячу лінію» з питань призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 323 (проти 128 звернень) та надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 289 (проти 155 звернень). Зменшилась кількість звернень з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії 482 (проти 1360 звернень) та нарахування пільг – 170 (проти 188 звернень) тощо.

Питання, з якими найбільше громадяни звертались письмово до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та вищестоящих органів влади, а також усно звертались на Урядову «гарячу лінію» у 2020 році у порівнянні з 2019 роком

 

  

Кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за 2020 рік у порівнянні з 2019 роком

 

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І півріччя 2020 року

2019 рік

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за 2019 рік

Упродовж  2019 року департаментом соціальної політики Черкаської міської ради (далі – департамент) опрацьовано 3111 звернень громадян, з них: 693 письмових звернень та 2418 усних звернень, зокрема викладених через Черкаський обласний контактний центр (Урядова «гаряча лінія») – 1432 звернення та на особистому прийомі керівників департаменту – 986 звернень.

Порівняно з  2018 роком кількість звернень за 2019 рік зменшилась на 888 одиниць.

Найбільше до департаменту надійшло письмових звернень громадян, в тому числі електронних звернень, та усних звернень громадян на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії – 64%; надання пільг – 9%; надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 7%; призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 6%. Також громадяни звертались з інших питань соціального забезпечення (забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації, надання соціальних послуг, перерахунку пенсії, надання роз’яснень щодо пільгового проїзду, забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортними путівками та ін.), що становить 14%.

Порівняно з 2018 роком збільшилась кількість письмових звернень та усних на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової  субсидії 1360 (проти 1257 звернень) та нарахування пільг – 188 (проти 107 звернень). Зменшилась кількість звернень з питань надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 155 (проти 172 звернень), з питань призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 128 (проти 214 звернень) тощо.

Усі звернення громадян розглянуто у повному обсязі, заявникам надано роз’яснення та вичерпні відповіді.

Питання, з якими найбільше громадяни звертались письмово до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та вищестоящих органів влади, а також усно звертались на Урядову «гарячу лінію» у 2019 році у порівнянні з  2018 роком

 

Кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради у 2019 році у порівнянні з 2018 роком

 

 

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за ІII квартал 2019 року
Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І півріччя 2019 року
Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І квартал 2019

НАША МЕТА - СОЦІАЛЬНІ ГАРАНТІЇ ДЛЯ КОЖНОГО!

МИ ПІКЛУЄМОСЬ ПРО СОЦІАЛЬНІЙ ЗАХИСТ ТА РІВЕНЬ ЖИТТЯ ГРОМАДЯН МІСТА.
ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ ЗРУЧНУ ФОРМУ ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ.