Жителям Черкас, яким виповнилося 100 і більше років, виплачують одноразову грошову допомогу з нагоди вікового ювілею та щомісячну стипендію з бюджету міста.

Така підтримка людей літнього віку реалізується в межах міської соціальної програми «Турбота» на 2024 – 2028 роки.

Порядок надання цієї допомоги затвердили на засіданні виконавчого комітету міської ради.

Ним, зокрема, визначено, що одноразова грошова допомога в розмірі 5000 грн виплачується у місяць виповнення особі 100 років. Щомісячна стипендія в розмірі 1000 грн виплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому особі виповнилося 100 років.

Нині в Черкасах проживають 9 осіб, які досягли 100-річного віку.

Які документи необхідно подати для отримання цих виплат?

Для отримання грошової допомоги заявник або уповноважений представник не пізніше, ніж за 1 місяць до події подає до департаменту соціальної політики такі документи:

*заяву на ім’я міського голови м. Черкаси про виплату грошової допомоги;

*копію документу, що посвідчує особу та реєстрацію місця проживання у        м. Черкаси особи, якій виповнилося 100 і більше  років;

*копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій виповнилося 100 і більше  років (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган Державної податкової служби і мають відмітку у паспорті / запис в електронному безконтактному носії або в паспорті проставлено слово «відмова»);

         *реквізити банківського рахунку для перерахування коштів.

Для отримання стипендії заявник або уповноважений представник не пізніше ніж за один місяць до події, а в подальшому щорічно у січні, подає до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради такі документи:

*заяву на ім’я міського голови м. Черкаси про виплату стипендії;

*копію документу, що посвідчує особу та реєстрацію місця проживання у        м. Черкаси особи, якій виповнилося 100 і більше  років;

*копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій виповнилося 100 і більше років (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган Державної податкової служби і мають відмітку у паспорті / запис в електронному безконтактному носії або в паспорті проставлено слово «відмова»);

         *реквізити банківського рахунку для перерахування коштів.

У разі неможливості заявником самостійно отримувати кошти, до заяви про виплату стипендії (грошової допомоги) додається оригінал та копія документу, що посвідчує особу, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган Державної податкової служби і мають відмітку у паспорті / запис в електронному безконтактному носії або в паспорті проставлено слово «відмова»), особи – отримувача коштів.

 

Під час подачі заяви обов’язково пред’являються оригінали документів.