У разі відсутності в документі відмітки про реєстрацію місця проживання на території, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, заявник надає докази, що підтверджують факт проживання на цій території на момент виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення.
Заступниця директора департаменту – начальниця управління соціальної допомоги та компенсаційних виплат Катерина Бінусова пояснює, що такими документами можуть бути:
🔸військовий квиток з відомостями щодо проходження військової служби;
🔸трудова книжка із записами про трудову діяльність;
🔸документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно;
🔸свідоцтво про базову загальну середню освіту;
🔸атестат про повну загальну середню освіту;
🔸документ про професійно-технічну освіту;
🔸документ про вищу освіту (науковий ступінь);
🔸довідка з місця навчання;
🔸рішення місцевого органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування;
🔸медичні документи;
🔸фотографії, відеозаписи.
👉 Крім того, під час подання заяви про взяття на облік у період дії воєнного стану заявник надає відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, сформованих через Дія або "єДокумент", або довідку про подання документів для оформлення паспорта громадянина України, для осіб, яких ідентифіковано за відомостями Єдиного державного демографічного реєстру чи відомчої інформаційної системи ДМС.